Новости митрополии
Новогодний молебен совершат в Покровском соборе Барнаула
Дорогие братья и сестры! В канун Нового2022 года, 31 декабря, в нашем святом храме (кафедральный Покровский собор, г. Барнаула) по окончании Всенощного бдения (начало 17:00) будет совершен Новогодний молебен. Приглашаем всех принять участие в
Дорогие братья и сестры!
В канун Нового 2022 года, 31 декабря, в нашем святом храме (кафедральный Покровский собор, г. Барнаула) по окончании Всенощного бдения (начало 17:00) будет совершен Новогодний молебен. Приглашаем всех принять участие в богослужении.
Новогодний молебен
Из года в год мы прощаемся с годом прошедшим и с надеждой и ожиданием обращаемся к наступающему году. Оглядываясь на прошедший год, мы сожалеем о вещах, оставшихся несделанными, о том, что могло бы быть и не совершилось, мы сокрушаемся сердцем о том, что внесли в этот год разрушающего и не совершили того, что сделало бы этот год “Летом Господним”, по слову Евангелия.
И сколько ожидания и надежды мы вкладываем в грядущий на нас год; но опять же мы ожидаем, что будем щедро одарены Богом, любовью тех, кто нас окружает, тем, что мы называем обстоятельствами нашей жизни. Но этого недостаточно; мы должны быть и творцами; мы должны сделать этот год “Летом Господним”. Для этого мы должны войти в этот год со смелым, твердым намерением созидать, в полную меру наших возможностей, Град Божий в том граде человеческом, в котором мы живем. Одно из самых смелых и вдохновенных слов, которые мне пришлось слышать о том, как идти навстречу жизни, это средневековое присловье: “Нет нужды надеяться для того, чтобы предпринять дело, нет нужды в успехе, чтобы продолжать выполнять его” (Point n’est besoin d’espеrer pour enterprendre, point n’est besoin de rеussir pour persеvеrer).Но мы также полны благодарности за то, что этот год принес нам, и не грустно ли думать, что все, что было хорошего, было «дано» нам, и что так многое, что было изуродовано, было изуродовано нашими же руками? Однако это также не вполне правдивая картина, потому что в течение этого года многие из нас, думаю – все мы, пробудились к более глубокому пониманию жизни; наши сердца стали шире и глубже; мы стали более чуткими к боли и к радости: этот год не прошел для нас даром, и, может быть, как добрая земля или земля лучшая, чем в прошлом году, мы сумеем принять слово Божие в Его Евангелии, благословение Господне на пороге Нового года.
Давайте же войдем в грядущий год с этой свободой, войдем в него, чтобы строить и творить, чтобы стать тем, чем мы призваны быть, и чтобы быть для других и для Бога всем, чем мы можем быть, не ставя перед собой вопроса, есть ли, по-человечески говоря, какая – либо надежда, что у нас что-то получится. И если на протяжении этого года мы не заметим успеха, если нам будет казаться, что мы сами и наша жизнь – провал и неудача, не станем обращать на это внимания, но будем настойчиво прорываться дальше, и силой Божией, которая в немощи совершается, невозможное человеку станет возможным силой и благодатью Божией.
Поэтому вознесем благодарность за прошедший год, принесем покаяние за то, что мы сделали неладного или чего совсем не сделали, станем радоваться всему богатству прошедшего года и вступим в грядущий год смело, творчески, трезво и твердо – и Бог увенчает наше смелое мужество Своей силой и Своим благословением. Аминь.
митрополит Антоний Су́рожский (Блум), 1980 г.
Структура новогоднего молебна
Начальный возглас Благословенно Царство, после обычных предначинательных молитв – Прииди́те, поклони́мся, и читается псалом 64-й.
Диакон произносит великую ектению «Миром Господу помолимся», дополненную прошениями из существующего чина новогоднего молебна.
Поется Бог Господь со стихами и тропарь индикта.
Читается 50-й псалом.
Читается канон «новому лету» (из службы 1 сентября), с припевами: Милостиве Господи, услыши молитву раб Своих, молящихся Тебе.
Прокимен, глас 4-й: Велий Господь наш, и велия крепость Его, и разума Его несть числа́. Стих: Хвали́те Господа, яко благ псалом.
Читается Евангелие – Лк., зач. 13.
По 9-й песни канона поем Достойно есть.
Читается Трисвятое по Отче наш. поется тропарь индикта,
Слава, и ныне – кондак индикта.
Возглашается ектения сугубая с прошениями из существующего новогоднего молебна
После ектении священник читает молитву:
Владыко Господи Боже наш, Источниче жизни и безсмертия, всея твари видимыя и невидимыя Содетелю, времена и лета во Своей власти положивый, и управляяй всяческая премудрым и всеблагим Твоим Промыслом. Благодарим о щедротах Твоих, яже удивил еси нас в мимошедшее время живота нашего, молим Тя, всещедрый Господи! Благослови венец наступающего лета Твоею благостию. Подаждь свыше благая Твоя всем людем Твоим, здравие же, спасение и во всем благое поспешение. Церковь Твою Святую, град сей и вся грады и страны от всякаго злаго обстояния избави, мир и безмятежие тем даруй. Тебе, Безначальному Отцу, со Единородным Твоим Сыном, Всесвятым и Животворящим Твоим Духом, во Едином Существе славимому Богу, всегда благодарение приносити, и Пресвятое Имя Твое воспевати да сподобиши.
Отпуст: «Иже времена и ле́та в Своей власти положи́вый, Христос, Истинный Бог наш...» и поется многолетие.
Молебен на Новый год
В начале
Священник: Благословен Бог наш...
Хор: Аминь. Царю Небесный, / Утешителю, Душе истины, / Иже везде сый / и вся исполняяй, / Сокровище благих / и жизни Подателю, / прииди и вселися в ны, / и очисти ны от всякия скверны, / и спаси, Блаже, души наша.
Мирная ектения
....
– О еже милостивно нынешнее благодарение, и мольбу нас недостойных рабов Своих в пренебесный Свой жертвенник прияти, и благоутробно миловати нас, Господу помолимся.
– О еже благоприятным быти молениям нашым, и простити нам и всем людем Своим вся согрешения вольная и невольная, в мимошедшем лете зле нами содеянная, Господу помолимся.
– О еже благословити начаток и провождение лета сего, благодатию человеколюбия Своего: времена же мирна, благорастворенны воздухи, и безгрешен нам в здравии с довольством живот даровати, Господу помолимся.
– О еже отвратити от нас весь гнев Свой, праведно на ны грех ради наших движимый, Господу помолимся.
– О еже отгнати от нас вся душетленныя страсти и растленныя обычаи: страх же Свой божественный всадити в сердца наша, ко исполнению заповедей Его, Господу помолимся.
– О еже обновити дух правый во утробах наших, и укрепити нас в православной вере, и спешных к деланию добрых дел, и исполнению всех заповедей Его сотворити, Господу помолимся.
– О еже низложити вся ереси и отступства, и насадити всюду правоверие и благочестие, и отвратити всех отступающих от правыя веры к познанию Своея истины, и соединити их святей Своей Православной Церкви, Господу помолимся.
– О еже избавити Церковь святую Свою, и всех нас от всякия скорби, беды, гнева и нужды, и от всех врагов видимых и невидимых, здравием же, долгоденствием, и миром, и ангел Своих ополчением верных Своих всегда оградити, Господу помолимся.
...
Диакон: Бог Господь, и явися нам, благословен Грядый во имя Господне.
– Исповедайтеся Господеви, яко Благ, яко в век милость Его.
– Обышедше обыдоша мя, и именем Господним противляхся им.
– Не умру, но жив буду, и повем дела Господня.
– Камень, егоже небрегоша зиждущии, сей бысть во главу угла, от Господа бысть сей и есть дивен во очесех наших.
На Бог Господь тропари
Тропарь, глас 4: Благодарни суще недостойнии раби Твои, Господи, / о Твоих великих благодеяниих на нас бывших / славяще Тя хвалим, благословим, благодарим, поем и величаем Твое благоутробие / и рабски любовью вопием Ти: / благодетелю Спасе наш, слава Тебе.
Слава, глас 3:
Твоих благодеяний и даров туне / яко раби непотребнии, сподобльшеся Владыко / к Тебе усердно притекающе благодарение по силе приносим / и Тебе яко благодетеля и Творца славяще, вопием / слава Тебе Боже прещедрый.
И ныне, глас 2:
Всея твари Содетелю / времена и лета во Своей власти положивый / благослови венец лета благости Твоея Господи / сохраняя в мире нас и град Твой / молитвами Богородицы, и спаси ны.
Чтец: Прокимен, глас 4-й: Воспою Господеви, благодеявшему мне, и пою имени Господа Вышняго.
Стих: Возрадуется сердце мое о спасении Твоем.
Апостол к Тимофею: Молю убо прежде всех творити молитвы, моления, прошения, благодарения за вся человеки, за царя и за всех, иже во власти суть, да тихое и безмолвное житие поживем во всяцем благочестии и чистоте: сие бо добро и приятно пред Спасителем нашим Богом, иже всем человеком хощет спастися и в разум истины приити. Едиин бо есть Бог, и един ходатай Бога и человеков, человек Христос Иисус, давый Себе избавление за всех: Емуже честь и слава во веки веков, аминь.
Чадо Тимофее, прежде всего прошу совершать молитвы, прошения, моления, благодарения за всех человеков, за царей и за всех начальствующих, дабы проводить нам жизнь тихую и безмятежную во всяком благочестии и чистоте, ибо это хорошо и угодно Спасителю нашему Богу, Который хочет, чтобы все люди спаслись и достигли познания истины. Ибо един Бог, един и посредник между Богом и человеками, человек Христос Иисус, предавший Себя для искупления всех. Ему честь и слава во веки веков. Аминь (1Тим. 2:1–6)
Евангелие от Луки: Во время оно, прииде Иисус в Назарет, идеже бе воспитан. И вниде, по обычаю Своему, в день субботный в сонмище, и воста чести. И даша Ему книгу Исаии пророка, и разгнув книгу, обрете место, идеже бе написано: Дух Господень на Мне, егоже ради помаза Мя благовестити нищым, посла Мя исцелити сокрушенныя сердцем, проповедати плененным отпущение и слепым прозрение, отпустити сокрушенныя во отраду, проповедати лето Господне приятно. И согнув книгу, отдав слузе, седе, и всем в сонмищи очи беху зряще Нань. И начат глаголати к ним, яко днесь сбыстся писание сие во ушию вашею. И вси свидетельствоваху Ему, и дивляхуся о словесех благодати, исходящих из уст Его.
В то время пришел Иисус в Назарет, где был воспитан, и вошел, по обыкновению Своему, в день субботний в синагогу, и встал читать. Ему подали книгу пророка Исаии; и Он, раскрыв книгу, нашел место, где было написано: «Дух Господень на Мне; ибо Он помазал Меня благовествовать нищим, и послал Меня исцелять сокрушенных сердцем, проповедывать пленным освобождение, слепым прозрение, отпустить измученных на свободу, проповедывать лето Господне благоприятное.» И, закрыв книгу и отдав служителю, сел; и глаза всех в синагоге были устремлены на Него. И Он начал говорить им: ныне исполнилось писание сие, слышанное вами. И все засвидетельствовали Ему это, и дивились словам благодати, исходившим из уст Его (Лк. 4:16–22)
Сугубая ектения
....
– Благодаряще со страхом и трепетом, яко раби непотребнии, Твоему благоутробию, Спасе и Владыко наш Господи, о Твоих благодеяниях, яже излиял еси изобильно на рабех Твоих, и припадаем, и славословие Тебе яко Богу приносим, и умиленно вопием: избави от всех бед рабы Твоя, и всегда яко милостив, исполни во благих желание всех нас, прилежно молимся Ти, услыши и помилуй.
– О еже благословити венец наступаемаго лета благостию Своею, и утолити в нас вся вражды, нетерпения и междоусобныя брани, подати же мир, твердую и нелицемерную любовь, благочинное же строение и добродетельное житие, молим Ти ся, всеблагий Господи, услыши и помилуй.
– О еже не помянути безчисленная беззакония и лукавая наша деяния, в мимошедшем лете бывшая, и не воздати нам по делом нашым: но в милости и щедротах помянути нас, молим Ти ся, милосердый Господи, услыши и помилуй.
– О еже подати дожди благовременны, ранны же и поздны, росу плодоносну, ветры мерны и благорастворенны, и теплоту солнечную возсияти, молим Ти ся, всещедрый Господи, услыши и помилуй.
– О еже помянути церковь святую Свою, и укрепити, утвердити же, разширити, и умирити ю, и невредиму адовыми враты, и всеми наветы видимых и невидимых врагов непребориму во веки соблюсти, молим Ти ся, вседержавный Владыко, услыши и помилуй.
– О еже искоренити и угасити все богохульное безбожник нечестие, и царство их скоро разрушити, и правоверным предати, молим Ти ся, всесильный Господи, услыши и помилуй.
– О еже избавитися нам в сие грядущее лето, и во все дни живота нашего от глада, губительства, труса, потопа, града, огня, меча, нашествия иноплеменных, и междоусобныя рати, и всякия смертоносныя раны, скорби же и нужды, молим Ти ся, милосерде Господи, услыши и помилуй.
Молитва
Владыко Господи Боже наш, источник жизни и безсмертия, всея твари видимыя и невидимыя Содетелю, времена и лета во Своей власти положивый, и управляяй всяческая премудрым и всеблагим Твоим промыслом. Благодарим о щедротах Твоих, яже удивил еси на нас в мимошедшее время живота нашего, молим Тя, всещедрый Господи! Благослови венец наступающаго лета, Твоею Благостию: сохрани возлюбленных рабов Твоих ... Умножи дни живота их в непоколебимом здравии, и во всех добродетелех преуспеяние им даруй. Подаждь свыше благая Твоя и всем людем Твоим, здравие же, спасение и во всем благое поспешение. Церковь Твою святую, град сей и вся грады и страны от всякаго злаго обстояния избави, мир и безмятежие тем даруй: Тебе Безначальному Отцу со Единородным Твоим Сыном, всесвятым и животворящим Твоим Духом во Едином Существе славимому Богу, всегда благодарение приносити, и пресвятое имя Твое воспевати да сподобиши.
Все новости раздела
Дорогие братья и сестры!
В канун Нового 2022 года, 31 декабря, в нашем святом храме (кафедральный Покровский собор, г. Барнаула) по окончании Всенощного бдения (начало 17:00) будет совершен Новогодний молебен. Приглашаем всех принять участие в богослужении.
Новогодний молебен
Из года в год мы прощаемся с годом прошедшим и с надеждой и ожиданием обращаемся к наступающему году. Оглядываясь на прошедший год, мы сожалеем о вещах, оставшихся несделанными, о том, что могло бы быть и не совершилось, мы сокрушаемся сердцем о том, что внесли в этот год разрушающего и не совершили того, что сделало бы этот год “Летом Господним”, по слову Евангелия.
И сколько ожидания и надежды мы вкладываем в грядущий на нас год; но опять же мы ожидаем, что будем щедро одарены Богом, любовью тех, кто нас окружает, тем, что мы называем обстоятельствами нашей жизни. Но этого недостаточно; мы должны быть и творцами; мы должны сделать этот год “Летом Господним”. Для этого мы должны войти в этот год со смелым, твердым намерением созидать, в полную меру наших возможностей, Град Божий в том граде человеческом, в котором мы живем. Одно из самых смелых и вдохновенных слов, которые мне пришлось слышать о том, как идти навстречу жизни, это средневековое присловье: “Нет нужды надеяться для того, чтобы предпринять дело, нет нужды в успехе, чтобы продолжать выполнять его” (Point n’est besoin d’espеrer pour enterprendre, point n’est besoin de rеussir pour persеvеrer).Но мы также полны благодарности за то, что этот год принес нам, и не грустно ли думать, что все, что было хорошего, было «дано» нам, и что так многое, что было изуродовано, было изуродовано нашими же руками? Однако это также не вполне правдивая картина, потому что в течение этого года многие из нас, думаю – все мы, пробудились к более глубокому пониманию жизни; наши сердца стали шире и глубже; мы стали более чуткими к боли и к радости: этот год не прошел для нас даром, и, может быть, как добрая земля или земля лучшая, чем в прошлом году, мы сумеем принять слово Божие в Его Евангелии, благословение Господне на пороге Нового года.
Давайте же войдем в грядущий год с этой свободой, войдем в него, чтобы строить и творить, чтобы стать тем, чем мы призваны быть, и чтобы быть для других и для Бога всем, чем мы можем быть, не ставя перед собой вопроса, есть ли, по-человечески говоря, какая – либо надежда, что у нас что-то получится. И если на протяжении этого года мы не заметим успеха, если нам будет казаться, что мы сами и наша жизнь – провал и неудача, не станем обращать на это внимания, но будем настойчиво прорываться дальше, и силой Божией, которая в немощи совершается, невозможное человеку станет возможным силой и благодатью Божией.
Поэтому вознесем благодарность за прошедший год, принесем покаяние за то, что мы сделали неладного или чего совсем не сделали, станем радоваться всему богатству прошедшего года и вступим в грядущий год смело, творчески, трезво и твердо – и Бог увенчает наше смелое мужество Своей силой и Своим благословением. Аминь.
митрополит Антоний Су́рожский (Блум), 1980 г.
Структура новогоднего молебна
Начальный возглас Благословенно Царство, после обычных предначинательных молитв – Прииди́те, поклони́мся, и читается псалом 64-й.
Диакон произносит великую ектению «Миром Господу помолимся», дополненную прошениями из существующего чина новогоднего молебна.
Поется Бог Господь со стихами и тропарь индикта.
Читается 50-й псалом.
Читается канон «новому лету» (из службы 1 сентября), с припевами: Милостиве Господи, услыши молитву раб Своих, молящихся Тебе.
Прокимен, глас 4-й: Велий Господь наш, и велия крепость Его, и разума Его несть числа́. Стих: Хвали́те Господа, яко благ псалом.
Читается Евангелие – Лк., зач. 13.
По 9-й песни канона поем Достойно есть.
Читается Трисвятое по Отче наш. поется тропарь индикта,
Слава, и ныне – кондак индикта.
Возглашается ектения сугубая с прошениями из существующего новогоднего молебна
После ектении священник читает молитву:
Владыко Господи Боже наш, Источниче жизни и безсмертия, всея твари видимыя и невидимыя Содетелю, времена и лета во Своей власти положивый, и управляяй всяческая премудрым и всеблагим Твоим Промыслом. Благодарим о щедротах Твоих, яже удивил еси нас в мимошедшее время живота нашего, молим Тя, всещедрый Господи! Благослови венец наступающего лета Твоею благостию. Подаждь свыше благая Твоя всем людем Твоим, здравие же, спасение и во всем благое поспешение. Церковь Твою Святую, град сей и вся грады и страны от всякаго злаго обстояния избави, мир и безмятежие тем даруй. Тебе, Безначальному Отцу, со Единородным Твоим Сыном, Всесвятым и Животворящим Твоим Духом, во Едином Существе славимому Богу, всегда благодарение приносити, и Пресвятое Имя Твое воспевати да сподобиши.
Отпуст: «Иже времена и ле́та в Своей власти положи́вый, Христос, Истинный Бог наш...» и поется многолетие.
Молебен на Новый год
В начале
Священник: Благословен Бог наш...
Хор: Аминь. Царю Небесный, / Утешителю, Душе истины, / Иже везде сый / и вся исполняяй, / Сокровище благих / и жизни Подателю, / прииди и вселися в ны, / и очисти ны от всякия скверны, / и спаси, Блаже, души наша.
Мирная ектения
....
– О еже милостивно нынешнее благодарение, и мольбу нас недостойных рабов Своих в пренебесный Свой жертвенник прияти, и благоутробно миловати нас, Господу помолимся.
– О еже благоприятным быти молениям нашым, и простити нам и всем людем Своим вся согрешения вольная и невольная, в мимошедшем лете зле нами содеянная, Господу помолимся.
– О еже благословити начаток и провождение лета сего, благодатию человеколюбия Своего: времена же мирна, благорастворенны воздухи, и безгрешен нам в здравии с довольством живот даровати, Господу помолимся.
– О еже отвратити от нас весь гнев Свой, праведно на ны грех ради наших движимый, Господу помолимся.
– О еже отгнати от нас вся душетленныя страсти и растленныя обычаи: страх же Свой божественный всадити в сердца наша, ко исполнению заповедей Его, Господу помолимся.
– О еже обновити дух правый во утробах наших, и укрепити нас в православной вере, и спешных к деланию добрых дел, и исполнению всех заповедей Его сотворити, Господу помолимся.
– О еже низложити вся ереси и отступства, и насадити всюду правоверие и благочестие, и отвратити всех отступающих от правыя веры к познанию Своея истины, и соединити их святей Своей Православной Церкви, Господу помолимся.
– О еже избавити Церковь святую Свою, и всех нас от всякия скорби, беды, гнева и нужды, и от всех врагов видимых и невидимых, здравием же, долгоденствием, и миром, и ангел Своих ополчением верных Своих всегда оградити, Господу помолимся.
...
Диакон: Бог Господь, и явися нам, благословен Грядый во имя Господне.
– Исповедайтеся Господеви, яко Благ, яко в век милость Его.
– Обышедше обыдоша мя, и именем Господним противляхся им.
– Не умру, но жив буду, и повем дела Господня.
– Камень, егоже небрегоша зиждущии, сей бысть во главу угла, от Господа бысть сей и есть дивен во очесех наших.
На Бог Господь тропари
Тропарь, глас 4: Благодарни суще недостойнии раби Твои, Господи, / о Твоих великих благодеяниих на нас бывших / славяще Тя хвалим, благословим, благодарим, поем и величаем Твое благоутробие / и рабски любовью вопием Ти: / благодетелю Спасе наш, слава Тебе.
Слава, глас 3:
Твоих благодеяний и даров туне / яко раби непотребнии, сподобльшеся Владыко / к Тебе усердно притекающе благодарение по силе приносим / и Тебе яко благодетеля и Творца славяще, вопием / слава Тебе Боже прещедрый.
И ныне, глас 2:
Всея твари Содетелю / времена и лета во Своей власти положивый / благослови венец лета благости Твоея Господи / сохраняя в мире нас и град Твой / молитвами Богородицы, и спаси ны.
Чтец: Прокимен, глас 4-й: Воспою Господеви, благодеявшему мне, и пою имени Господа Вышняго.
Стих: Возрадуется сердце мое о спасении Твоем.
Апостол к Тимофею: Молю убо прежде всех творити молитвы, моления, прошения, благодарения за вся человеки, за царя и за всех, иже во власти суть, да тихое и безмолвное житие поживем во всяцем благочестии и чистоте: сие бо добро и приятно пред Спасителем нашим Богом, иже всем человеком хощет спастися и в разум истины приити. Едиин бо есть Бог, и един ходатай Бога и человеков, человек Христос Иисус, давый Себе избавление за всех: Емуже честь и слава во веки веков, аминь.
Чадо Тимофее, прежде всего прошу совершать молитвы, прошения, моления, благодарения за всех человеков, за царей и за всех начальствующих, дабы проводить нам жизнь тихую и безмятежную во всяком благочестии и чистоте, ибо это хорошо и угодно Спасителю нашему Богу, Который хочет, чтобы все люди спаслись и достигли познания истины. Ибо един Бог, един и посредник между Богом и человеками, человек Христос Иисус, предавший Себя для искупления всех. Ему честь и слава во веки веков. Аминь (1Тим. 2:1–6)
Евангелие от Луки: Во время оно, прииде Иисус в Назарет, идеже бе воспитан. И вниде, по обычаю Своему, в день субботный в сонмище, и воста чести. И даша Ему книгу Исаии пророка, и разгнув книгу, обрете место, идеже бе написано: Дух Господень на Мне, егоже ради помаза Мя благовестити нищым, посла Мя исцелити сокрушенныя сердцем, проповедати плененным отпущение и слепым прозрение, отпустити сокрушенныя во отраду, проповедати лето Господне приятно. И согнув книгу, отдав слузе, седе, и всем в сонмищи очи беху зряще Нань. И начат глаголати к ним, яко днесь сбыстся писание сие во ушию вашею. И вси свидетельствоваху Ему, и дивляхуся о словесех благодати, исходящих из уст Его.
В то время пришел Иисус в Назарет, где был воспитан, и вошел, по обыкновению Своему, в день субботний в синагогу, и встал читать. Ему подали книгу пророка Исаии; и Он, раскрыв книгу, нашел место, где было написано: «Дух Господень на Мне; ибо Он помазал Меня благовествовать нищим, и послал Меня исцелять сокрушенных сердцем, проповедывать пленным освобождение, слепым прозрение, отпустить измученных на свободу, проповедывать лето Господне благоприятное.» И, закрыв книгу и отдав служителю, сел; и глаза всех в синагоге были устремлены на Него. И Он начал говорить им: ныне исполнилось писание сие, слышанное вами. И все засвидетельствовали Ему это, и дивились словам благодати, исходившим из уст Его (Лк. 4:16–22)
Сугубая ектения
....
– Благодаряще со страхом и трепетом, яко раби непотребнии, Твоему благоутробию, Спасе и Владыко наш Господи, о Твоих благодеяниях, яже излиял еси изобильно на рабех Твоих, и припадаем, и славословие Тебе яко Богу приносим, и умиленно вопием: избави от всех бед рабы Твоя, и всегда яко милостив, исполни во благих желание всех нас, прилежно молимся Ти, услыши и помилуй.
– О еже благословити венец наступаемаго лета благостию Своею, и утолити в нас вся вражды, нетерпения и междоусобныя брани, подати же мир, твердую и нелицемерную любовь, благочинное же строение и добродетельное житие, молим Ти ся, всеблагий Господи, услыши и помилуй.
– О еже не помянути безчисленная беззакония и лукавая наша деяния, в мимошедшем лете бывшая, и не воздати нам по делом нашым: но в милости и щедротах помянути нас, молим Ти ся, милосердый Господи, услыши и помилуй.
– О еже подати дожди благовременны, ранны же и поздны, росу плодоносну, ветры мерны и благорастворенны, и теплоту солнечную возсияти, молим Ти ся, всещедрый Господи, услыши и помилуй.
– О еже помянути церковь святую Свою, и укрепити, утвердити же, разширити, и умирити ю, и невредиму адовыми враты, и всеми наветы видимых и невидимых врагов непребориму во веки соблюсти, молим Ти ся, вседержавный Владыко, услыши и помилуй.
– О еже искоренити и угасити все богохульное безбожник нечестие, и царство их скоро разрушити, и правоверным предати, молим Ти ся, всесильный Господи, услыши и помилуй.
– О еже избавитися нам в сие грядущее лето, и во все дни живота нашего от глада, губительства, труса, потопа, града, огня, меча, нашествия иноплеменных, и междоусобныя рати, и всякия смертоносныя раны, скорби же и нужды, молим Ти ся, милосерде Господи, услыши и помилуй.
Молитва
Владыко Господи Боже наш, источник жизни и безсмертия, всея твари видимыя и невидимыя Содетелю, времена и лета во Своей власти положивый, и управляяй всяческая премудрым и всеблагим Твоим промыслом. Благодарим о щедротах Твоих, яже удивил еси на нас в мимошедшее время живота нашего, молим Тя, всещедрый Господи! Благослови венец наступающаго лета, Твоею Благостию: сохрани возлюбленных рабов Твоих ... Умножи дни живота их в непоколебимом здравии, и во всех добродетелех преуспеяние им даруй. Подаждь свыше благая Твоя и всем людем Твоим, здравие же, спасение и во всем благое поспешение. Церковь Твою святую, град сей и вся грады и страны от всякаго злаго обстояния избави, мир и безмятежие тем даруй: Тебе Безначальному Отцу со Единородным Твоим Сыном, всесвятым и животворящим Твоим Духом во Едином Существе славимому Богу, всегда благодарение приносити, и пресвятое имя Твое воспевати да сподобиши.
Другие новости раздела
Хор воскресной школы Покровского кафедрального собора выступил в ДК Барнаула на Пасху
24 апреля, в праздничный пасхальный день в ДК Барнаула выступил хор воскресной школы Покровского кафедрального собора, под руководством Вероники Архиреевой девочки исполнили: Тропарь Пасхи греко-латино-славянский; Он воскрес и теперь переливами А. Чепурен
Встречаем Пасху!
Христос Воскрес! Воистину Воскрес! - Звучали звонкие голоса ребят Воскресной школы Храма пророка Божия Илии и всех присутствующих на Празднике. Светлым праздником величают люди Пасху Христову. Подобно тому, как солнце светит и греет нас, так свет души и р
Популярные новости
Фотовыставка «Теплота Веры», посвященная 30-летию Барнаульской Епархии открылась в г. Заринске
6 октября 2024 года, по благословению Митрополита Барнаульского и Алтайского Сергия, по приглашению благочинного Заринского округа, руководителя межъепархиальной Коллегии по взаимодействию Церкви с вооруженными силами и ...
Покров Пресвятой Богородицы
В Х веке Варварское племя сарацин, движимое ненавистью к христианам, обложило Константинополь с единственной целью – стереть его с лица земли….Глубина покаянного чувства сокрушения о грехах, причиной которого ...